Карпенко-Карий Іван - Українська література - шкільні твори 2022

Двобій добра і зла у творах українських класиків середини XIX - початку XX століття

Згубний вплив грошей на персонажів (за комедією Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч»)

Влада грошй над людиною (за драмою І. Карпенка-Карого «Сто тисяч»)

Гірка комедія солодкого життя

Трагікомедія «Мартин Боруля» Карпенка-Карого

Трагедія особистості у п’єсі І. Карленка-Карого «Сава Чалий»

Моє ставлення до Пузиря (за п’єсою І. Карпенка-Карого «Хазяїн»)

«Дворянство як міф про краще життя» за п’єсою «Мартин Боруля»

«Дворянство як міф про краще життя» за п’єсою Івана Карпенка-Карого «Мартин Боруля»

Згубний вплив грошей на долю людини

Хто над ким володарює - золото над людиною чи людина над золотом?

«Гроші — всьому голова» за п’єсою Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч»

Спорідненість п’єси Івана Карпенка-Карого «Мартин Боруля» з комедією Мольєра «Міщанин-шляхтич»

Прагнення підвищитися над оточенням у творі Івана Карпенка-Карого «Мартин Боруля»

Селянство в пореформені часи (за п’єсою І. Карпенка-Карого «Сто тисяч»)

П’єса «Хазяїн» — видатне досягнення української драматургії XIX століття

Правдивий образ промисловця і «Глитай» з селян у драмі І. Карпенко-Карого «Хазяїн»

Чому Сава Чалий — особистість трагічна?

«Скільки в кожного з нас від Пузиря?» за комедією Івана Карпенка-Карого «Хазяїн»

Сміх крізь сльози» в п’єсах І. Карпенка-Карого

Іван Карпенко-Карий — один з батьків новочасного українського театру

Мої враження» від трагедії «Сава Чалий»

«Характеристика комедії Івана Карпенка-Карого «Хазяїн»

Характеристика драми Івана Карпенка-Карого «Наймичка»

«Циган кує, а жаба й собі подає» за трагікомедією Івана Карпенка-Карого «Мартин Боруля»

Гроші в житті людини (за п’єсою І. Карпенка-Карого «Сто тисяч»)

Характеристика образу Мартина Борулі за п’єсою Карпенко-Карого «Мартин Боруля»

Історія створеняя трагікомедії Карпенко-Карого «Сто тисяч»

Комедія Карпенка-Карого «Сто тисяч» і проблема сенсу людського життя

Образ Бонавентури у трагікомедії Карпенко-Карого «Сто тисяч»

Образ Мотрі у трагікомедії Карпенко-Карого «Сто тисяч»

Образ Параски у трагікомедії Карпенко-Карого «Сто тисяч»

Образ Романа у трагікомедії Карпенко-Карого «Сто тисяч»

Образ Савка у трагікомедії Карпенко-Карого «Сто тисяч»

Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи (Комедія Карпенка-Карого «Сто тисяч»)

Проблематика трагікомедії Карпенко-Карого «Сто тисяч»

Причини особистої драми Мартина Борулі (за п’єсою Карпенко-Карого «Мартин Боруля»)

Трагічне і комічне у трагікомедії Карпенко-Карого «Сто тисяч»

Засудження ненаситної жадоби до збагачення у п’єсі І. Карпенка-Карого «Хазяїн»

Згубний вплив грошей (за трагікомедією Карпенко-Карого «Сто тисяч»)

Ідейно-тематичний зміст трагікомедії Івана Карпенка-Карого «Мартин Боруля»

«Школа» Терентія Пузиря та її талановиті учні (за комедією І. Карпенка-Карого «Хазяїн»)

Іван Карпенко-Карий і його п’єса «Сто тисяч»

Іван Карпенко-Карий — найвидатніший драматург XIX століття

Чи є сила, що протистоїть пузирям? (за комедією І. Карпенка-Карого «Хазяїн»)

Моя хата скраю — нічого не знаю

П’сса І. Карпенка-Карого «Хазяїн» — соціально-сатирична комедія нового типу

Зображення глитая у комедії І. Карпенка-Карого «Сто тисяч»

Актуальність п’єси «Хазяїн» Івана Карпенка-Карого

Роль І. Карпенка-Карого у становленні українського театру

Почнемо писати твір: Чим смішний, чим страшний Пузир?

П’єса І. Карпенка-Карого «Хазяїн» — комедія нового типу

З чого сміється І. Карпенко-Карий у своїй комедії «Сто тисяч»?

Хто такий Пузир, або Як написати твір за комедією І. Карпенка-Карого «Хазяїн»

Образ капіталіста в комедії Карпенко-Карого «Хазяїн»

Чи все в житті вимірюється грошима? За п’єсою «Сто тисяч»

Що головне у житті: титул, гроші чи вміння залишатися людиною у будь-яких життєвих ситуаціях? За твором «Мартин Боруля»

Прагнення людини вивищуватися над оточенням через розрив родинних традицій варте осуду чи схвалення?

У чому причина особистої драми Мартина Борулі?

Чи можна зустріти Мартинів Боруль у сучасному житті?

«Хазяїн» Івана Карпенка-Карого — славетне досягнення української драматургії ХІХ століття

Неперевершена комедійність творів Івана Карпенка-Карого

Вияви комізму у п’єсі «Хазяїн» Івана Карпенка-Карого

Чи заспокоївся б Герасим Калитка після придбання землі Смоквина? За твором «Сто тисяч» Івана Карпенко-Карого

Вічна проблема влади грошей над людьми за образом Калитки із твору «Сто тисяч»

Мої роздуми над прочитаним твором. І. Карпенко-Карий. «Мартин Боруля»

Загальна характеристика драматургії І. Карпенка-Карого

«Прагнення людини вивищуватися над оточенням через розрив родових традицій, нехтування народною мораллю варте осуду чи схвалення» за твором І. Карпенка-Карого «Мартин Боруля»

Морально-етичні проблеми у п’єсах Карпенка-Карого і Старицького

Лист до Мелашки Кайдашихи

Вплив грошей на людину (Порівнюючи з сучасними подіями)

Пузир — мільйонер з психологією дрібного власника (За комедією І. Карпенка-Карого «Хазяїн»)

Образ Пузиря у п’єсі І. Карпенка-Карого «Хазяїн»

Авторський задум та життєва основа комедії «Хазяїн» І. Карпенко-Карого

Образ Герасима калитки як уособлення стяжателя (комедія Карпенка-Карого «Сто тисяч»)

Чого навчає наших сучасників комедія Карпенка-Карого «Хазяїн»?

Історична основа п’єси Карпенко-Карого «Мартин Боруля»

Морально-етичні проблеми в комедії І. Карпенка-Карого «Мартин Боруля»

Основні конфлікти і тема п’єси І. Карпенка-Карого «Хазяїн»

Страшний, чи смішний Пузир?

Дворянство як міф про краще життя за твором «Мартина Борулі»

Суперечливість позиції та моральна невизначеність — причина трагедії самотньої непересічної особистості («Сава Чалий» Карпенка-Карого)

Аналіз головного героя Герасима Калитки «Сто тисяч», Карпенка-Карого

Лист до Герасима Калитки Сто тисяч, Карпенка-Карого

Мої враження від Сто тисяч, Карпенка-Карого

Український професійний театр і драматургія та творчість І. К. Карпенка-Карого

Творчість корифеїв українського театру. Іван Карпенко-Карий

Сторінками життя і творчості І. Карпенка-Карого

Порівняльна характеристика Пузиря і Золотницького (за твором І. Карпенка-Карого «Хазяїн»)

Порівняльна характеристика Феногена і Ліхтаренка за п’єсою І. Карпенка-Карого «Хазяїн»

Образ Омелька, героя комедії І. Карпенка-Карого «Мартин Боруля»

Образ хазяїна життя у п’єсі І. Карпенка-Карого «Хазяїн»

«Комедію нам дайте, що бичує сатирою страшною всіх і сміхом через сльози сміється над пороками…» Актуальність творів І. Карпенка-Карого

Комедія «Хазяїн» Івана Карпенка-Карого - видатне досягнення української драматургії XIX ст.

І. Карпенко-Карий - «один із батьків новочасного українського театру»

Героїчне минуле України у творчості І. Карпенка-Карого

Честь та безчестя персонажів комедії І. Карпенка-Карого «Хазяїн»

Життєва основа драми І. Карпенка-Карого «Сто тисяч»

Засоби комічного у п’єсі І. Карпенка-Карого «Сто тисяч»

Тема влади грошей над людиною у п’єсі І. Карпенка-Карого «Сто тисяч»

Театр у житті І. Карпенка-Карого

«Сто тисяч» аналіз п’єси І. Карпенка-Карого - сатира на людську жадобу

Сто тисяч аргументів проти бездуховності (за драмою І. Карпенка-Карого «Сто тисяч»)

П’єса «Сто тисяч» - зла сатира на людську любов до накопичення

Нова доба - нові господарі землі (за п’єсами І. Карпенка-Карого «Сто тисяч», «Хазяїн»)

Корифей українського театру (за творами І. Карпенка-Карого)

Комедія І. Карпенка-Карого «Сто тисяч» і «вічна» тема влади грошей над людиною

Хижацька натура Герасима Калитки за п’єсою І. Карпенка-Карого «Сто тисяч»

Гроші - всьому голова (за п’єсою і. Карпенка-Карого «Сто тисяч»)

Головна риса характеру Герасима Калитки (за п’єсою І. Карпенка-Карого ««Сто тисяч»)

Герасим Калитка - вічний?

Сатирична типізація в комедії І. Карпенка-Карого «Сто тисяч»

Правдиві картини життя українського селянства за пореформених часів у комедії І. Карпенка-Карого «Сто тисяч»

«Хазяїн» І.К. Каpпенка-Каpого — видатне досягнення укpаїнської дpаматуpгії XIX ст.

Художня правда п’єси Івана Карпенка-Карого Хазяїн

Комедія І. Карпенка-Карого «Хазяїн» — видатне досягнення української драматургії XIX століття

Образ копача Бонавентури в п’єсі Івана Карпенка-Карого Сто тисяч

Сатиричний образ сільського глитая (За комедією І. Карпенка-Карого Сто тисяч)

Трагедія жіночої долі в творчості Івана Карпенка-Карого

Трагічне і комічне у п’ієсі І. Карпенка-Карого Сто тисяч (план)

Комедія «Хазяїн» — шедевр вітчизняної драматургії

«Мартин Боруля» - приклад багатогранної творчості корифея українського театру

Мої роздуми над образом Пузиря у п’єсі І. Карпенка-Карого «Сто тисяч»

І. Карпенко-Карий - драматург, «якому рівного не має наша література»

«Сцена - мій кумир…» (життя і творчість І. Карпенка-Карого)

«Хазяїн» Карпенка-Карого — видатне досягнення української драматургії XIX століття

«Я взяв життя» (за п’єсою І. Карпенка-Карого «Сто тисяч»)

Змалювання хижацьких засобів капіталістичної експлуатації у п’єсі І. Карпенка-Карого «Хазяїн»

П’єса І. Карпенка-Карого «Хазяїн» - зла сатира на пристрасть до накопичення

«Хазяїн» І. Карпенка-Карого — видатне досягнення української драматургії XIX століття

Змалювання хижацьких засобів капіталістичної експлуатації у п’єсі І.Карпенка-Карого «Хазяїн»

Актуальність творів Івана Карпенка-Карого

«Хазяїн» І. К. Карпенка-Карого — видатне досягнення української драматургії XIX століття

Комедія Карпенка-Карого «Сто тисяч» і «вічна» тема влади грошей над людиною

І. Карпенко-Карий і його п’єса «Сто тисяч»

Іван Карпенко-Карий — найвидатніший український драматург XIX століття

«Сміх крізь сльози» в п’єсах Івана Карпенка-Карого

«Хазяїн» X. К. Карпенка-Карого — видатне досягнення української драматургії XIX століття

Комедія І. Карпенка-Карого «Сто тисяч» - одна з кращих сатиричних комедій в українській драматургії

Моя оцінка образу Герасима Калитки (за комедією І. Карпенка-Карого «Сто тисяч»)

Жіночі образи комедії І. Карпенка-Kapoгo «Хазяїн»

Моральне падіння людини, яка йде до мети злочинним шляхом (за комедією І. Карпенка-Карого «Сто тисяч»)

І. Карпенко-Карий - «один з батьків новочасного українського театру»

Мартин Боруля - Мій улюблений драматичний твір української драматургії другої половини XIX століття

ПЕРЕЛІК МОЖЛИВИХ ТЕМ - І. КАРПЕНКО-КАРИЙ - НАЦІОНАЛЬНА ДРАМА

КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ З ВИБІРКОВИМИ ВІДПОВІДЯМИ - І. КАРПЕНКО-КАРИЙ - НАЦІОНАЛЬНА ДРАМА

ПЛАНИ - І. КАРПЕНКО-КАРИЙ - НАЦІОНАЛЬНА ДРАМА

Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи (на прикладі образу Герасима Калитки)

Наскрізна і „вічна” проблема влади грошей у світовому мистецтві та творчості Карпенка-Карого

ПЕРЕЛІК МОЖЛИВИХ ТЕМ - І. КАРПЕНКО-КАРИЙ, М. СТАРИЦЬКИЙ - УКРАЇНСЬКА ДРАМАТУРГІЯ І ТЕАТР 70-90-Х РОКІВ XIX СТОЛІТТЯ

КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ З ВИБІРКОВИМИ ВІДПОВІДЯМИ - І. КАРПЕНКО-КАРИЙ, М. СТАРИЦЬКИЙ - УКРАЇНСЬКА ДРАМАТУРГІЯ І ТЕАТР 70-90-Х РОКІВ XIX СТОЛІТТЯ

ПЛАНИ - І. КАРПЕНКО-КАРИЙ, М. СТАРИЦЬКИЙ - УКРАЇНСЬКА ДРАМАТУРГІЯ І ТЕАТР 70-90-Х РОКІВ XIX СТОЛІТТЯ

Трагікомічне звучання образу головного героя комедії І. Карпенка-Карого „Мартин Боруля”

ПРОБЛЕМА ВЛАДИ ГРОШЕЙ - ВІЧНА ТЕМА СВІТОВОГО МИСТЕЦТВА (за драмою „Сто тисяч” І. Карпенка-Карого)

Гроші як міра випробування людини (оцінка образу Герасима Калитки у п’єсі Івана Карпенка-Карого „Сто тисяч“)

Іван Карпенко-Карий і його п’єса „Сто тисяч”

Згубний вплив грошей на персонажів (за комедією Івана Карпенка-Карого „Сто тисяч”)

Втіленням творчого пошуку митців стала перша п’єса — „Наталка Полтавка”

Згубний вплив грошей (за п'єсою „Сто тисяч”) - ІВАН КАРПЕНКО-КАРИЙ

Викриття й засудження в образі Герасима Калитки хижацтва, жорстокості, ненаситної жадоби до наживи (за п'єсою „Сто тисяч”) - І варіант - ІВАН КАРПЕНКО-КАРИЙ

Викриття й засудження в образі Герасима Калитки хижацтва, жорстокості, ненаситної жадоби до наживи (за п'єсою „Сто тисяч”) - ІІ варіант - ІВАН КАРПЕНКО-КАРИЙ

Викриття й засудження в образі Герасима Калитки хижацтва, жорстокості, ненаситної жадоби до наживи (за п'єсою „Сто тисяч”) - ІІІ варіант - ІВАН КАРПЕНКО-КАРИЙ

Викриття й засудження в образі Герасима Калитки хижацтва, жорстокості, ненаситної жадоби до наживи (за п'єсою „Сто тисяч”) - IV варіант - ІВАН КАРПЕНКО-КАРИЙ

Викриття й засудження в образі Герасима Калитки хижацтва, жорстокості, ненаситної жадоби до наживи (за п'єсою „Сто тисяч”) - V варіант - ІВАН КАРПЕНКО-КАРИЙ

П'єса „Сто тисяч” як викриття користолюбства - ІВАН КАРПЕНКО-КАРИЙ

Образ народу в комедії „Хазяїн” - І варіант - ІВАН КАРПЕНКО-КАРИЙ

Образ народу в комедії „Хазяїн” - ІІ варіант - ІВАН КАРПЕНКО-КАРИЙ

Викриття аморальності стяжателів і експлуататорів на прикладі образу Терентія Пузиря (за п'єсою „Хазяїн”) - ІВАН КАРПЕНКО-КАРИЙ

Пузир — дика, страшна сила (за п'єсою „Хазяїн”) - ІВАН КАРПЕНКО-КАРИЙ

Сатиричне зображення стяжателів, експлуататорів, міщан у п'єсі „Хазяїн” - І варіант - ІВАН КАРПЕНКО-КАРИЙ

Сатиричне зображення стяжателів, експлуататорів, міщан у п'єсі „Хазяїн” - ІІ варіант - ІВАН КАРПЕНКО-КАРИЙ

Сатиричне зображення стяжателів, експлуататорів, міщан у п'єсі „Хазяїн” - ІІІ варіант - ІВАН КАРПЕНКО-КАРИЙ

Сатиричне зображення стяжателів, експлуататорів, міщан у п'єсі „Хазяїн” - IV варіант - ІВАН КАРПЕНКО-КАРИЙ

Сатиричне зображення стяжателів, експлуататорів, міщан у п'єсі „Хазяїн” - V варіант - ІВАН КАРПЕНКО-КАРИЙ

Сатиричне зображення стяжателів, експлуататорів, міщан у п'єсі „Хазяїн” - VІ варіант - ІВАН КАРПЕНКО-КАРИЙ

П'єса „Хазяїн” — видатне досягнення української драматургії XIX століття - І варіант - ІВАН КАРПЕНКО-КАРИЙ

П'єса „Хазяїн” — видатне досягнення української драматургії XIX століття - ІІ варіант - ІВАН КАРПЕНКО-КАРИЙ

Змалювання хижацьких засобів капіталістичної експлуатації в п'єсі „Хазяїн” - ІВАН КАРПЕНКО-КАРИЙ

Тематика п'єси „Хазяїн” - ІВАН КАРПЕНКО-КАРИЙ

Хазяїн І.К. Карпенка-Карого - видатне досягнення української драматургії XIX ст

Комедія І. Карпенка-Карого Сто тисяч і вічна тема влади грошей над людиною

„Хазяїн” Івана Карпенка-Карого – зразок української драматургії XIX ст.

Новаторство І. Карпенка-Карого – драматурга

„Хазяїн” І. Карпенка-Карого – видатне досягнення світової драматургії

Образ Пузиря в п’есі Карпенка-Карого „Хазяїн”

Страшний, чи смішний Пузир?

„Хазяїн“ Івана Карпенка-Карого – зразок української драматургії XIX ст. - Олена Акульшина



На нашому каналі стартував марафон підготовки до ЗНО з української літератури. В рамках якого ми кожного дня будем викладати відео з новим твором. Підписуйтесь на наш канал та приєднуйтесь до марафону.