Історія української літератури: інтегрований курс - О. А. Двуличанська - 2016

Особливості модерного художнього мислення Лесі Українки - ПРАКТИКУМ

1. Драматургія Лесі Українки як нове явище в українській літературі.

2. Тематичне і жанрове багатство драм. Неоромантична концепція героя.

3. „Лісова пісня”: фольклорна основа, джерела, система образів. Два світи, дві філософії у драмі-фейєрії Лесі Українки.

4. Художні особливості драми „У пущі”.

5. Публіцистика Лесі Українки.

Завдання:

1. Виписати цитати до характеристики образів Мавки та Лукаша.

2. Написати твір-роздум на тему: „Чи можна вбачати в Мавці і Лукаші репрезентантів сучасного життя?”

3. Тезисно накресліть художні особливості драми „У пущі”, визначте головні проблеми, що підіймає авторка у творі.

4. Законспектуйте статтю „Лист до товаришів” Лесі Українки, зосередивши увагу на головних завданнях тогочасних літераторів та періодичних видань громадському та культурному житті народу.

Література

1. Гуменюк В. Становлення драматичного хисту Лесі Українки / В. Гуменюк // Слово і час. - 1999. - № 8. - С. 6 - 10.

2. Забужко О. Леся Українка як культурно-інтерпретаційна проблема / О. Забужко // Слово і Час. - 2001. - № 2. - С. 5 - 9.

3. Ковальчук С. Чи справді світ людей такий безкрилий? / С. Ковальчук // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2003. - № 3. - С. 76 - 78.

4. Мірошниченко Л. Генезис „Лісової пісні„ Лесі Українки: зародження образів / Л. Мірошниченко // Українська мова та література. - 2004. - № 25 - 28. - С. 66 -71.

5. Розвозчик М. Мавка - новий тип особистості у драмі-феєрії Лесі Українки „Лісова пісня”. 10 клас / М. Розвозчик // Українська література в загальноосвітній школі. - 2008. - № 11. - С. 33 - 35.

6. Скупейко Л. Леся Українка і фемінізм: (нефеміністичний погляд) / Л. Скупейко // Слово і Час. - 1999. - № 8. - С. 43 - 48.