Матеріали для Нової української школи 1 клас - планування, розробки уроків, дидактичні та методичні матеріали, підручники та зошити

Конспекти всіх уроків - Українська література 10 клас ІІ семестр - 2018

  УРОК 33. Особистісні чинники у світогляді людини на рубежі віків. Посилення зв’язку з культурою Європи, активні націотворчі процеси. Основні риси українського прозового модернізму

  УРОК 34. Михайло Коцюбинський. Життя й творчість майстра слова, гуманізм світогляду. Психологічна новела «Intermezzo» із жанровими ознаками «поезії в прозі». Автобіографічна основа. Поетика імпресіонізму

  УРОК 35. Михайло Коцюбинський. Життя й творчість майстра слова, гуманізм світогляду. Психологічна новела «Intermezzo» із жанровими ознаками «поезії в прозі». Автобіографічна основа. Поетика імпресіонізму

  УРОК 36. Михайло Коцюбинський. Повість «Тіні забутих предків». Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією та дійсністю. Світ людини у зв’язку зі світом природи

  УРОК 37. Михайло Коцюбинський. Повість «Тіні забутих предків». Фольклорне тло твору. Образи й символи повісті

  УРОК 38. Михайло Коцюбинський. Повість «Тіні забутих предків». Образи Івана та Марічки як утілення романтичної ідеї незнищенності кохання

  УРОК 39. Життя й творчість Ольги Кобилянської. Формування світогляду письменниці (вплив європейської культури, українського феміністичного руху). Її проза - зразок раннього українського модернізму. Жанрові особливості, провідні теми та ідеї

  УРОК 40. Життя й творчість Ольги Кобилянської. Автобіографізм «Impromtu phantasie» («Фантазія-експромт»). Становлення особистості, цілеспрямованої й цілісної натури. Образ ліричної героїні новели-роздуму

  УРОК 41. Роль образу мелодії вальсу у відтворенні внутрішнього світу героїнь. Глибокий психологізм твору як новаторство О. Кобилянської

  УРОК 42. Образи нових жінок-інтелектуалок: талановитої піаністки Софії, аристократичної Марти, пристрасної й вольової художниці Ганнусі у «Valse melancolique» («Меланхолійний вальс»)

  УРОК 43. Позакласне читання. Ольга Кобилянська. «Земля». Психологічне трактування вічних проблем людини й землі, злочину й кари на українському матеріалі

  УРОК 44. Василь Стефаник: життя й творчість. Новаторство письменника

  УРОК 45. Василь Стефаник. «Камінний хрест» - психологічне розкриття теми еміграції. Історична основа твору. Багатозначність символічних образів

  УРОК 46. Василь Стефаник. Сюжетно-композиційні особливості. Драматизм конфлікту, емоційна загостреність зображуваного

  УРОК 47. Життя й творчість, громадська й політична діяльність Володимира Винниченка. Винниченко-художник. Прозові й драматичні твори. Перший український науково-фантастичний роман «Сонячна машина», його популярність у 1920-ті роки. Успіх п’єс В. Винниченка на світовій сцені

  УРОК 48. Поєднання в новелі «Момент» реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту (плинність життя, щастя людини, мить - частинка вічності тощо)

  УРОК 49. Образ панни (Мусі) - утілення ідеї вічної жіночності, краси. Імпресіонізм новели

  УРОК 50. Контрольна робота № 3

  УРОК 51. Розвиток зв’язного мовлення. Ольга Кобилянська «Людина»

  УРОК 52. Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза» - зв’язок із зарубіжною літературою, «нова» драма на межі століть

  УРОК 53. Життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Драматична спадщина. Роль родини, культурного оточення й самоосвіти у формуванні світобачення письменниці. Збірка поезій «На крилах пісень», її висока оцінка І. Франком. Основні цикли поезій. Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки

  УРОК 54. «Contra spem spero!» як світоглядна декларація сильної, вольової особистості. Символічність, романтичні образи, образотворчий прийом контрасту

  УРОК 55. Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця...»)

  УРОК 56. Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»)

  УРОК 57. Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну...»

  УРОК 58. Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа

  УРОК 59. Символічність образів Мавки й дядька Лева - уособлення духовності й краси. Мати Лукаша й Килина - антиподи головної героїні Мавки. Симбіоз високої духовності й буденного прагматизму в образі Лукаша

  УРОК 60. Природа й людина у творі. Неоромантичне ствердження духовної сутності людини, її творчих можливостей. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості, дійсністю й мрією. Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини. Художні особливості драми-феєрії

  УРОК 61-62. Розвиток зв’язного мовлення. Твір-розповідь з елементами роздуму за драмою-феєрією Лесі Українки «Лісова пісня»

  УРОК 63. М. Вороний - ідеолог модернізації української літератури. Естетична програма митця, націленість на модерністські течії в новій літературі. Єдність краси природи й мистецтва, образотворчі засоби в поезії («Блакитна Панна»)

  УРОК 64. Мотив самотності людини. Згадка про революцію як данина естетиці доби соціальних перетворень («Інфанта»)

  УРОК 65. Життя й творчість, світоглядні переконання Олександра Олеся. Неоромантичні, символістські тенденції у творчості («З журбою радість обнялась...»)

  УРОК 66. «Чари ночі» - перлина інтимної лірики української поезії. Мотив краси кохання й молодості, філософські роздуми про гармонію людини й природи. Музичність, звукова виразність поезій. Майстерність у відтворенні настрою, емоцій. Експресивне висловлювання патріотичних почуттів («О слово рідне! Орле скутий!..»)

  УРОК 67. Драматичний етюд «По дорозі в казку». Дорога в казку - символ духовних поривань до кращого життя. Маса, гурт людей і їхній провідник. Лідер - сильна особистість. Трагічна суперечність між мрією, духовністю й жорстокістю

  УРОК 68. Література рідного краю. Олександр Олесь. Поезії

  УРОК 69. Повторення та узагальнення

  УРОК 70. Контрольна робота № 4


загрузка...